Shit.

Så det är så här livet som singel är.

Ensamt, ödsligt och helt fantastiskt underbart ....tråkigt? 

Jag sitter helt själv, väntar på damen jag tycker om , (men inte får ska tilläggas), ska tydligen laga mat och mysa framför teven... Och det är juh aldrig frustrerande.

Och nu till det stora hela. Jag mår bra. Även om jag hade en svacka förra veckan (oh fan, ingen liten heller.. ) så börjar allt kännas okej faktiskt. 
Ingen ångest. Inget gråtande över spilld mjölk å så vidare. Fan så skönt. !!!!

Men för att återgå till det här med singel liv. Fan ere verkligen meningen att man ska lägga sig själv varje kväll?
Ensam utan att ha någon att krama på? Säääällan.. Inte fan kan det vara så förbannat svårt att hitta någon som tycker om en och vill ligga sked? Iofs inte med mitt utseende ...  =D Ego Boost kallas det där.  I´m the expert på sånt sheit. 

Och då menar jag bara kramas och ligga sked och mysa ? ...vafan...

Någon sa att jag skulle skriva nått gulligt om henne... Men det gör jag fan inte.  =D Av princip.


Kommentarer
Postat av: *Den gulliga*

Fastän du tycker att jag är rätt gullig.. =)

2008-06-06 @ 19:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0