Wei.

Det svänger. Sa Baloo och ryckte katten i svansen.

Guud så dålig liknelse, men det är det närmsta jag kommer till en bra förklaring.
Jag mår bra , eller ja nästan iaf , det börjar ordna sig med allt som liv hör till och det finns diverse anledningar till det med.

Har bra vänner, har en bra familj, har det mesta just nu.

Och så det här med känslo mässiga grejjen.

Om man bara tar en dag i taget så blir det bra. Har jag kommit fram till. Stressar man sig själv så går det juh uppenbarligen åt helvete , men det ser fan ut som att det kan lösa sig , och allt detta tack vare att jag tar tag i sakerna istället för att låta dem bero hela tiden.

Och till du. Fuck off. Inget du skriver kan få mej på dåligt humör, ditt lilla inlägg fick någon annan utför, men det är för att DU inte har nått med det att göra. Så leave it nästa gång.  Om du stör dig så mycket på att jag skriver om nått , så skit i att läsa. Du är ju inte tvingad.

Och till F. Ge fan i att tjata så mkt. ^^


Kommentarer
Postat av: F

I'm just guessing att det är jag som är F.. Å inte tjatar jag.. ;)

2008-06-22 @ 22:21:57
Postat av: Elin

Helt rätt Stoffa!!

Du har en bra inställning....

Tack för kommentaren också förresten :D

Kramkram

2008-06-22 @ 23:02:46
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0